Gevaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van akke kuipers - WaarBenJij.nu Gevaar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van akke kuipers - WaarBenJij.nu

Gevaar

Door: akke

Blijf op de hoogte en volg akke

17 April 2024 | Nederland, Amsterdam

Ben je wel es bang? over die vraag praat ik soms. Gister bijvoorbeeld was ik bang dat ik vandaag gestrest zou raken van het 'aanlooptraject' naar Spanje. De bus, de trein, de internationale trein, de bus die me naar het vliegveld zal brengen. Het gaat om naadloze verbindingen, een paar minuten speelruimte. En die gedachte kan voor stress zorgen. Ik maakte me er een heel klein beetje zorgen over. Die spanning vooraf is natuurlijk nutteloos. Het zorgt niet voor een vloeiende reis.

Vandaag stort ik me relaxt in de trip. Ik leef nog de zachtheid en de rust van het afgelopen weekend in het Belgische Bos. Daar zakte ik zo diep in het bos, de bosjesmensen en mijn eigen lijf. De energie knalde, ze ging samen op met ontspanning. En dat weekend straalt uit naar deze reis. Ik neem haar mee als hoofdbestanddeel in mijn rugzak.

'Kom je wel es in gevaarlijke situaties,' vroeg hij. Ter plekke wist ik het niet te bedenken. Maar later dacht ik aan Ulaanbataar, de hoofdstad van Mongolië. 's Morgens zou ik opgepikt worden en naar het station gebracht.

ik sta te wachten op de stoep tot er een auto stopt. Ik stap in. Op dat moment rent er een man naar de auto, rukt de deur open en trekt me eruit. Hij schreeuwt alsof hij in paniek is. De auto waar ik in stapte is zomaar een auto. Niet de auto die me naar het station zou brengen. Wie weet waar hij me zou brengen. Misschien wel naar het gevaar.

Het voelde als 'op het nippertje'. Alsof mijn beschermengel me bij de lurven greep.

Vandaag ga ik met een glimlach en vol vertrouwen op reis. Na 12 uur bussen, treinen en vliegen kom ik aan in Bayonne, waar Michel me hartelijk welkom gaat heten, volgens zijn bericht. Ik ga er vanuit. En anders gaat het gewoon een beetje anders.

Het avontuur heeft me te pakken

17 april 2024

Van Glimmen naar Bayonne

• 17 April 2024 - 13:32

Hilda:

Lieve Akke,

Een nieuw avontuur nieuwe kansen

Ben benieuwd waar dit je brengen gaat!

En.....relaxed hé no stressssss

Geniet ervan![e-2764]️[e-1f618]

• 17 April 2024 - 13:39

Rosanne :

Whoohoo!!!! Benieuwd naar al je avonturen

• 17 April 2024 - 16:13

Bart Lucassen:

Ik wens je een fijne reis.

• 17 April 2024 - 19:59

Akke Kuipers:

Vanwege oponthoud bij de internationale trein naar Brussel heb ik mijn vliegtuig gemist. En nu? Ik weet het nog niet. Onderzoek de opties, laad mijn mobiel op. Waar ga ik slapen? Nog zo'n vraag. Misschien wel op het vliegveld. Ik heb al een lekker bankje gespot. Wie weet ga ik morgenvroeg met blablacar naar Irun. Maar dat is onzeker. Kamal moet nog reageren. Vliegen naar Bordeaux is ook nog een optie.

Ik ga ervaren hoe ik dit avontuur beleef. Weltrusten strakjes

• 17 April 2024 - 21:34

Marius :

Goede reis Akke! Ik kijk uit naar je verhalen. Veel plezier en weinig gevaar gewenst!

• 18 April 2024 - 08:50

Elsbeth:

Oh mamsie, dat was echt op het nippertje! Voorzichtig he

Liefs

• 18 April 2024 - 13:37

Karlijn Van Grinsven :

Wat een heerlijk avontuur weer wat ook avontuurlijk begonnen is! Geniet schat [e-2764]️