Fuck? - Reisverslag uit Boimorto, Spanje van akke kuipers - WaarBenJij.nu Fuck? - Reisverslag uit Boimorto, Spanje van akke kuipers - WaarBenJij.nu

Fuck?

Door: akke

16 Mei 2023 | Spanje, Boimorto

Vandaag 37 km. Daarom starten we met een lift tot Boimorte. Vandaar slechts 26 km te gaan. We lopen een café in en vragen elkaar naar linke situaties tijdens het reizen. Ik vertel het verhaal van de oude geitenhoeder die ik op een vroege ochtend boven in de bergen van Griekenland ontmoette. Hoe ik me door hem liet overhalen om mijn fiets achter in zijn auto te leggen en mee te gaan hoger de bergen in omdat mijn behoefte aan avontuur het won van mijn verstand; - doe voorzichtig wees verstandig- En de gedachte opkwam -als je niets waagt blijf je maagd- Hoe ik schrok van de afbeelding van een naakte vrouw op zijn hut in de bergen. Over de bekertjes water die ouzo bleken te zijn. De man dronk er uiteindelijk 4. Dat ik mijn gedachte over een slap oud mannetje moest bijstellen toen hij met een zak van 25 kg geitenvoer de bergen inhuppelde. Toen we uiteindelijk bezweet terugkeerden bij de hut trok hij zijn shirt uit wistte het zweet uit zijn gezicht en zei een Griekse zin die eindigde op sex. Hoe op dat moment mijn gevoel van angst en onmacht het niet overnam, en hoe krachtig ik hem via gebaren duidelijk maakte: breng me terug en wel nu, direct.

Na de koffie en de verhalen loop ik alleen. Over een smalle weg met een streep wit links en een streep wit rechts, daartussen donkergrijs asfalt. Links een eucalyptus plantage met hoge bomen, rechts een duplicaat met jonge aanwas, afgewisseld met groene strakke weides. Ik voel de saaiheid van de omgeving tot ik langs een parkeerplaats loop. Er staat 1 auto. Naast de auto een man. Hij ritst zijn broek dicht. Ik zeg hoi, hij mompelt iets als grrrmmm. Ik loop door en even later hoor ik de auto. Het rijdt langzaam langs me en kijkt. Verderop keert hij, rijdt langzaam terug en stopt naast me, draait het raam open en vraagt een Spaanse zin. Ik zeg nog: no espanol. En zie hoe hij een vinger door een rondje gevormd door zijn linkervingers pompt. Opeens begrijp ik het. Fuck. Hij wil neuken. Nog verbaast zeg ik: - no, fuck off- en loop verder.

De saaiheid ik verdwenen. Geschokt ben ik niet. Voel me wel lichtelijk naïef en moet zelfs lachen. Zielige ouwe man. Help jezelf. Ik ben sterker dan jij. En krachtiger. Zeker weten.

O pedrouzo

Dinsdag 16 mei 2023

• 16 Mei 2023 - 09:29

Hilda:

Ha Akke,

Ja je hebt overal van die mannetjes, of je nu in Myanmar of Spanje of.....zit.

Maar jouw gebaar is duidelijk, knock off...

Hug![e-1f497]

• 16 Mei 2023 - 10:41

Elsbeth:

Mooie woordspeling ook fuck off [e-1f604]

• 16 Mei 2023 - 13:02

Renze:

Ha Akke, je staat je mannetje nog steeds...top!

• 16 Mei 2023 - 15:54

Silvana :

Ooo sommige mannen zijn wel heel direct met hun wensen. Gelukkig blijft het daarbij....

Jij hebt kwakkelen en kwakjes niet nodig in deze reis. Lekker doorstappen. Heel veel ander plezier gewenst [e-1f64f]

• 16 Mei 2023 - 21:22

Mandy :

Nou nou! Wat een man! Dapper en krachtig van je. Liefs

• 17 Mei 2023 - 17:57

Mariecke:

Omg ik lig hier helemaal in een deuk mam.

Gelukkig weet jij wel raad met deze man. En wijs jij zijn vingertje af [e-1f602].

• 18 Mei 2023 - 02:18

Marius Bremmer :

Wat tobben die mannen toch met hun hormonen. Je komt er gelukkig steeds goed van af. Chapeau!